INFORMAȚII DESPRE LIVRARE
Toate comenzile se expediază prin firma de curierat Fan Courier!
- Termenul de livrare al comenzilor este de 2-3 zile lucrătoare .
- Expediem doar pe teritoriul României.
- Toate comenzile de minim 150 lei se livrează gratuit !
- Comenzile plasate înainte de ora 15:00 de luni-vineri vor fi expediate in aceeași zi .
- Comenzile plasate vineri (după ora 15:00), sâmbătă sau duminică vor fi expediate în următoarea zi lucrătoare (excluzând sărbătorile legale).
POLITICA DE RETUR
Orice produs poate fi returnat în termen de 30 de zile maxim de la primirea coletului.
Pentru a fi eligibil pentru returnare, articolul dumneavoastră trebuie să fie în aceeași stare în care l-ați primit și anume, nefolosit, sigilat, foliat și în ambalajul original. De asemenea, va trebui să furnizați dovada achiziției. Nu se pot restitui produse folosite, deteriorate.
Dacă produsele returnate nu corespund condițiilor de mai sus, ne rezervăm dreptul de a nu vă returna contravaloarea produselor, urmând să vă retrimitem coletul cu plata expediției la DESTINATAR.
Pentru orice detalii privind returnarea produselor ne puteți contacta la adresa de e-mail: contact@bestcosmetics.ro
Articolele returnate fără o informare prealabilă nu vor fi acceptate și vor fi returnate la expeditor!
Costul pentru transportul de retur va fi suportat de către client.
Adresa la care se trimite coletul retur este: S.C. SaniTex Hygiene SRL, Șoseaua Tamași, nr. 20, Hala HS, Buftea Ilfov
DETERIORĂRI ȘI ALTE PROBLEME
Vă rugăm să va verificati comanda la primire. Dacă articolul are defecte, este deteriorat din cauza transportului sau dacă primiți un articol greșit, vă rugăm să ne contactați imedit, să ne trimiteți o fotografie sau un filmuleț cu starea produsului în momentul primirii. Noi vom evalua problema și vom încerca să o rezolvăm în cel mai scurt timp posibil.
ÎNLOCUIREA SAU SCHIMBUL PRODUSULUI
Cea mai rapidă modalitate de a vă asigura că obțineți ceea ce doriți este să returnați articolul pe care îl aveți și, odată ce returnarea este acceptată, faceți o achiziție separată pentru noul articol.
RAMBURSAREA /RESTITUIREA BANILOR IN CONT
Rambursarea banilor se face în termen de 14 zile lucrătoare. După primirea și verificarea returului vă vom informa dacă rambursarea este aprobată sau nu. Dacă este aprobată, veți fi rambursat prin virament bancar într-un cont pus la dispoziție de către client. Vă rugăm să rețineți că poate dura câteva zile dacă tranzacția are loc între bănci diferite. Dacă au trecut mai mult de 15 zile lucrătoare de când v-am aprobat returnarea, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail : contact@bestcosmetics.
ADRESĂ INCORECTĂ
Dacă adresa pe care ați introdus-o ca adresă de expediere este incorectă, vă rugăm să ne informați cât mai curând posibil, astfel încât să o putem actualiza înainte de expedierea comenzii dumneavoastră. Nu putem schimba o adresă odată ce comanda a fost expediată, este responsabilitatea clientului să se asigure că aceste detalii sunt corecte.
În cazul în care coletul a fost expediat înainte de primirea noii adrese, adresa de expediere fiind incorectă, este responsabilitatea clientului care a plasat comanda să încerce să recupereze coletul de la această adresă. În cazul în care coletul ne este returnat, atunci clientul este obligat să plătească pentru repoștarea comenzii, care va fi facturată la primirea articolului la un tarif de 20 lei!